Takeaways tjenesten Foodora åbner kontor ved Havneholmen

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på pinterest
Del på email
Del på print

Takeaway-tjenesten Foodora udvider i Danmark og rykker ind i nyt stort kontor på Havneholmen i København. Samtidig får de en række nye markante restauranter ind i folden.

.
Den internationale takeaway-tjeneste Foodora gik ind på det danske marked for seks måneder siden og rykker nu ind i et nyt og større hovedkvarter i København. Efter en succesfuld lancering og en stigende interesse i København opruster de indsatsen i hovedstaden.
Samtidig har tjenesten landet en række vigtige københavner-restauranter, der ifølge deres direktør skal gøre tjenesten endnu mere attraktiv for københavnerne, der både vil have et stort udvalg og gode priser.
“Vi er til for at give danskerne en bekvem, prisvenlig og pålidelig måde at bestille takeaway på – og med mange nye dygtige folk og større lokaler, har vi rammerne for, at den mission kan lykkes. Det sikrer, at vi fortsat kan tilbyde kunderne god service og et hav af fede valgmuligheder”, siger Oliver Frost, der fortæller at de har indledt samarbejde med blandt andre Sticks’n’Sushi, Garbanzo, Joe and the Juice og det populære burgerkoncept Bøf.
De nye lokaler ved Havneholmen skal huse omtrent 25 fuldtidsmedarbejdere, der hovedsageligt skal arbejde med både nye og eksisterende samarbejdspartnere i form af restauranter.

.

Pris og tilbud afgørende

Udover det store udvalg af spisesteder, mener Oliver Frost, at priser og tilbud bliver helt afgørende for Foodoras succes i København og resten af landet. Inflation og stigende priser har påvirket forbrugernes vaner – det gælder også på takeaway. Og det skal Foodora tage højde for.
“Vi vil gøre det lidt billigere at bestille takeaway, da vi ved, at det er vigtigt for danskerne. Kombineret med det rette udvalg af spisesteder, mener vi, at vi har forudsætningerne for at udfordre markedet og servicere danskerne med relevante tilbud,” siger Oliver Frost.
Helt konkret har Foodora blandt andet indført en fast rabat, hvis man selv henter sin mad og kører med flere kampagner og dagsaktuelle tilbud.
“Danskerne bestiller lidt mindre takeaway end de plejer lige nu – og det skyldes uden tvivl, at flere er pressede på privatøkonomien. Derfor er det vigtigt for os at være lydhøre og finde veje til at imødekomme kundernes behov,” siger Oliver Frost.

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*