Lagkagehuset introducerer nyt sommertema

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på pinterest
Del på email
Del på print

Her i maj har Lagkagehuset lanceret deres nye sommersortiment med en række nye produkter. Sortimentet inkluderer blandt andet Citrontærte og Sommerbrød. Det skriver Lagkagehuset i en pressemeddelelse.

.

Citrontærten, en større version af Citronkagen fra foråret, har en sprød mazarinbund med citron- og yuzucreme og er toppet med brændt italiensk marengs.

Sommerbrødet er flettet med provoloneost, hvidløg, forårsløg og persille og er velegnet som tilbehør til sommerens måltider.

I kategorien Iced Drinks fortsætter Iced Toffee Mocha fra foråret sammen med Iced Latte, Iced Americano, Iced Chai og Iced Matcha.

Derudover introduceres to nye lemonader: Citronlemonade med lime og ingefær samt Hibiscuslemonade med hibiscus og lime.

Pernille Martinussen, produktansvarlig i Lagkagehuset, fremhæver sortimentets alsidighed, som passer til både solrige og regnfulde dage, med kolde drikke og bagværk, der kan nydes både ude og hjemme.

Desuden relanceres Ruby Blondie, en brownie med hindbær, hvid chokolade, vanilje, rubychokolade og frysetørrede hindbær.

Lagkagehusets sommersortiment er tilgængeligt i alle deres bagerbutikker til den 21. august.

Produkterne kan også bestilles via Lagkagehusets app ‘Click & Collect’ for levering eller afhentning.

.

Om Lagkagehuset

Lagkagehuset, grundlagt i 1991 i København, har over 120 butikker i Danmark, England og USA. De udvidede internationalt i 2016 med åbningen af ‘Ole & Steen’ i London og senere med en butik i New York i 2019.

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*